Univerzálnosť nákladného automobilu, ovládateľnosť úžitkového vozidla
So jeho kompaktnou kabínou a malým polomerom otáčania sú manévre vždy plynulé a bezchybné: Isuzu M55 OBD-E dokonale kombinuje všestrannosť najlepšieho nákladného automobilu a manévrovateľnosť úžitkového vozidla.
- Nový 4-valcový 16-ventilový motor ISUZU 4JZ1E6N s variabilným časovaním výfukových plynov (EVVT) a rozvodom s kaskádou ozubených kolies . DENSO i-Art systém vstrekovania common rail s elektronicky riadeným turbodúchadlom VGS a medzichladičom.
Nový motor ISUZU 4JZ1E6N spĺňa najnovšie emisné predpisy Euro VI OBD-E, ktoré vstúpia do účinnosti od 1. 1. 2022 a zaručuje nižšiu spotrebu, lepší výkon a vyššiu spoľahlivosť.
Vďaka novému usporiadaniu systému dodatočnej úpravy výfukových plynov výrobcovia nadstavieb nájdu výhody z hľadiska prístupnosti.
Nový motor ISUZU 4JZ1E6N spĺňa najnovšie emisné predpisy Euro VI OBD-E, ktoré sa stanú povinnými od 1. 1. 2222 a zaručuje nižšiu spotrebu, lepší výkon a vyššiu spoľahlivosť.
Vďaka novému usporiadaniu systému dodatočnej úpravy výfukových plynov budú mať výrobcovia nadstavieb výhody z hľadiska ľahkej manipulácie.
- ZDVIHOVÝ OBJEM 2999 cm3;
- VÝKON 110kW (150 hp) 2800 ot./min.;
- KRÚTIACI MOMENT 375 Nm 1280 – 2800 ot./min.;
- EGR;
- DPD;
- SCR;
- 6-stupňová manuálna prevodovka navrhnutá tak, aby uľahčila aj tie najťažšie štarty;